רילוקיישן לאירופה לטובת ניהול עסקי ייבוא מחו"ל

isaacwp
25 ינואר ,2021

פעם, רילוקיישן לאירופה היה מילה נרדפת לעבודה בהייטק, אבל בחו"ל. זה עדיין כיום, אבל ישנה התפתחות בתחום הזה. כיום, כאשר הרבה ישראלים שוקלים להוציא דרכון פורטוגלי על פי החקיקה החדשה, רילוקיישן מתחיל לעניין גם אנשים שרוצים להיכנס לתחום הייבוא, הייצוא והסחר הבין לאומי. לפני שניתן כמה טיפים חשובים לאנשים שרוצים לנהל עסק בתחום הזה, נציין שלהוציא דרכון פורטוגלי הפך לעניין לא מסובך מדי, למי שעומד בקריטריונים, אך זה תחום בפני עצמו. 

היכרות עם השוק המקומי למטרת ייבוא

מדוע בעצם אנשים רוצים להוציא דרכון פורטוגלי כדי להיכנס לעסקי ייבוא? יש כמה סיבות טובות אך המרכזית שבהם היא שבתור אזרחים בחו"ל הרבה יותר נוח להכיר לעומק את הספקים המתאימים. למי שרוצה לייבא לישראל מוצרים שונים, ולא משנה באילו מוצרים מדובר, המפתח הוא למצוא את הספק הנכון במדינה הנכונה. דרכון פורטוגלי למעשה שווה ערך לדרכון אירופאי. משמעות הדבר היא שעם הדרכון הזה ביד אפשר להסתובב בחופשיות בכל אירופה, לפתח קשרי מסחר ולבנות בסיס טוב של ספקים איכותיים. וזה לא רק הספקים הזולים ביותר, לפחות לא תמיד. צריך ואפשר לוודא שמדובר בספקים בעלי סטנדרט גבוה של עשיית עסקים. ספקים אמינים, שעומדים בלוחות זמנים ומבינים את תהליכי שרשרת האספקה. 

איך להביא את המוצרים מחו"ל 

אתגר מאוד מרכזי שכל יבואן או יצואן צריך להתמודד איתו זה, באיזו דרך להביא את הסחורה לארץ היעד. נניח שאתם החלטתם לייבא מאירופה גדג'ט מסוים או מכולות של מותג מטריות שהופך להצלחה עולמית, יש שתי אפשרויות מרכזיות להבאת הסחורה ארצה. את המוצרים אפשר לייבוא באמצעות תובלה ימית. את המוצרים אפשר לייבא ארצה באמצעות תובלה אווירית. בשלב זה, בניגוד למה שקורה באירופה עצמה, אין כמעט דרך להביא ארצה מוצרים בדרך היבשה (מסיבות פוליטיות אבל גם בגלל תשתיות). לצורך החלטה באיזו דרך לייבא את המוצרים, צריך להביא בחשבון עלויות וגם את מהירות האספקה והכמויות. אם מדובר בכמות גדולה של מוצרים ששולחים בבת אחת, לרוב תובלה ימית את המתאימה. אבל, אם יש דחיפות, אם רוצים לענות על ביקוש כאן ועכשיו, תובלה אווירית היא הפתרון המתבקש והמתאים. 

מי מטפל בפרוצדורה מול המכס 

בין אם אתם פועלם תחת אזרחות ישראלית ובין אם תחת אזרחות זרה, חשוב לדעת מי מטפל עבורכם בכל מה שקשור בפרוצדורה מול המכס. חברה מקצועית שנותנת שירות של עמילות מכס היא הגורם המתאים. חוקי השילוח הבין לאומיים והמכס הם עניין מורכב וסבוך במיוחד. אנשי מקצוע בתחום זה מומחים בשחרור המוצרים מהמכס, ללא אובדן זמן, ללא עיכובים וכמובן גם ללא תשלומים מיותרים וקנסות. ניתן אף לשלב בין הדברים ולהיעזר בחברת שילוח שמספק שירות של עמילות מכס לייבוא מאירופה ואף מארצות אחרות. 

כתובתנו

משרד ראשי: אברהם גירון 6 יהוד

כתובת למכתבים: ת.ד 53 נתב"ג מיקוד 7010000

טלפון

03-5391800

מענה 24/7 שעות ביממה

דואר אלקטרוני

service@gaash-customs.co.il

פקס

03-9793003

נשמח לעזור

2021 © כל הזכויות שמורות
מחפשים שירותי שילוח ועמילת מכס?
השארו פרטים ונחזור אליכם