ייבוא מוצרים מאירופה

ייבוא מוצרים מאירופה – הסחורה האירופאית ידועה כסחורה מאוד איכותית והיא מאוד מבוקשת בקרב הצרכנים הישראלים. במיוחד אצל אלו שמבינים באיכות ויודעים להבחין בין מוצרים שווים באמת לבין מוצרים שלא ממש שווים את מחירם גם אם הוא זול ממש.

חשוב לדעת כי לא פעם העלויות של המוצרים המגיעים אלינו מאירופה יעלו יותר רק בגלל עלויות המכס הגבוהות. לא פשוט כל כך להכניס ארצה כמויות מסחריות של סחורה ועל מנת שאכן ניתן יהיה למלא את מדפי החנויות בסחורה הנחשקת, יש לשלם לפקידי המכס – טבין ותקילין. ברור כי תשלומי המכס מייקרים בסופו של דבר את מחירו של המוצר.

ייבוא מוצרים מאירופה – כל מה שחשוב לדעת

למעשה כל אדם שרוצה לייבא סחורה מאירופה כמו גם מכל מקום אחר בעולם, צריך ללמוד מעט ולדעת מהם השלבים אותם הוא צריך לעבור עד שהוא אכן יצליח להגשים את רצונותיו.

לפני הכול, הוא אמור לאתר את המוצר הרצוי וכמובן גם את הספק. הוא אמור לעשות סקר שוק לגבי המוצר הספציפי אותו הוא רוצה לייבא. חשוב שהוא גם יבדוק האם המוצר כבר נמצא בארץ ואם הוא נמכר כאן. חשוב לבדוק מיהו קהל היעד של המוצר ורק כאשר כל הדברים הללו ברורים, ניתן להתקדם הלאה.

ייבוא מוצרים מאירופה – מאתרים את הספק

אחרי שהוחלט על המוצר הרצוי, יש לחפש את הספק אתו ירצו לנהל את העסקה. הדרך לאיתור הספק עשויה להיעשות במגוון דרכים.

  • המלצות מפה לאוזן.
  • בדיקה מול חברות סחר אשר מקשרות עם ספקים בעולם.
  • בדיקה בעזרת מנועי חיפוש.
  • חיפוש במאגר ספקים.
  • פנייה אל לשכות המסחר עם פירוט לרשימה רלוונטית בהתאם לצורך.
  • נסיעה לתערוכות רלוונטיות או פגישות עם ספקים.

מבקשים דוגמא

אחרי שכבר יש לנו ספקים שנראים לנו מתאימים, נהוג לבקש כי ישלחו לנו דוגמאות של המוצרים. כך אפשר להשוות בין המוצרים ולבחור את המוצר הרצוי מתוך האפשרויות. זה הזמן בו חשוב לבדוק ולברר גם את הנושא של פרט המכס. אפשר לבקש מהספק את קוד המכס הבינלאומי אשר נקרא – Harmonized System Codes. זהו קוד המכס אשר נועד לצורך סיווג הסחורות.

פרט המכס הינו קוד שמכיל שמונה ספרות והקוד הזה הוא זה שיקבע את גובה המכס כמו גם את מס הקנייה אם ישנו. על פי קוד המכס ניתן גם לדעת מהם הרישיונות הנדרשים, האישורים או המסמכים הנצרכים על מנת לייבא את הסחורה בכמות מסחרית.

הזמנה וייבוא

לאחר שכל הפרטים סגורים, מסדרים את כל העניינים הפרוצדורליים הקשורים לסיכום ההזמנה. במקביל יש להיעזר בחברת שילוח בינלאומית אשר תוביל בפועל את הסחורה.

עמילות מכס

בזה עדיין לא הסתיים הסיפור. לאחר שהלקוח מקבל הודעה על הגעת הסחורה, ידאג עמיל המכס לפקודת מסירה או איתור מטעם חברת התעופה או חברת הספנות, הניירת תעבור סיווג וייקבע תשלום המס הנדרש. לאחר התשלום הסחורה תשוחרר לדרכה.

כתובתינו

משרד ראשי: אברהם גירון 6 יהוד

כתובת למכתבים: ת.ד 53 נתב"ג מיקוד 7010000

טלפון

03-5391800

מענה 24/7 שעות ביממה

דואר אלקטרוני

service@gaash-customs.co.il

פקס

03-9793003

נשמח לעזור

2019 © כל הזכויות שמורות
מחפשים שירותי שילוח ועמילת מכס?
השארו פרטים ונחזור אליכם