מבצעים רילוקיישן? ככה תעבור את זה בשלום

געש עמילות
09 מאי ,2019

מי שמבצע רילוקיישן, יודע כי ממתינה לו הרפתקה מיוחדת מעבר לים, בה הכרות עם תרבות חדשה, למידת שפה נוספת, בילוי בחו"ל במקומות מדהימים, ושינוי סגנון החיים לטובה. ובכל זאת, מעבר שכזה אינו קל בכלל. לכן חשוב לדעת כיצד מתארגנים למעבר, ויפה שעה אחת קודם! אז מהם הסידורים וההערכות שחשוב לבצע לפני הנסיעה? הנה כמה הנחיות יעילות:

הכינו את הריהוט שלכם למשלוח

מי שעובר לחו"ל לתקופה ארוכה, יצטרך, בדרך כלל, להוביל את הריהוט שלו מעבר לים, וזאת אל הדירה החדשה שבה יתגורר. כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, חשוב לפנות את חברות שילוח בין לאומי, שיוכלו לספק לכם משלוח ימי מבוטח. לפני שאתם פונים אל החברה המתאימה, וודאו כי ישנו צורך בריהוט עבור הדירה שלכם בחו"ל ובדקו שהיא אינה מרוהטת. אם הדירה מרוהטת – תוכלו לחסוך עלויות שינוע בינלאומי ובכך לנהל את המעבר בצורה קלה יותר.

אחסון חפצים בארץ

חברות העוסקות בשינוע בינלאומי, יכולות, מלבד משלוח ימי מבוטח, להציע לכם גם אחסון חפצים גדולים וקטנים. אם בשל המעבר אתם משכירים את הדירה שלכם או עוזבים את הדירה הקיימת – תוכלו באמצעות שירותי אחסון רהיטים: לאחסן את החפצים שלכם בבטחה.

אחסון כזה נעשה על בסיס / חודשי/ שנתי ואף שבועי, בעוד שחברות טובות יאפשרו לכם גישה מלאה לחפצים שלכם, בכל זמן. במידה ואתם עוברים לחו"ל לתקופה ארוכה במיוחד, תוכלו לארגן מכירה מיוחדת בה תמכרו חפצים וריהוט במחירים משתלמים. בכך שתגיעו בחזרה לארץ, תוכלו לרהט את הדירה שלכם בריהוט וחפצים שרכשת בחו"ל, תוך משלוח בינלאומי של החפצים אל הארץ.

התמודדת עם בירוקרטיה בעת רילוקיישן

מעבר לחו"ל דורש לא מעט בירוקרטיה וזאת כדי שתוכלו לקבל שירותים בכל מקום. רשמו את הילדים שלכם לבתי ספר מתאימים עוד לפני הנסיעה. בצעו ביטוח רילוקיישן כבר מהארץ דרך חברות ישראליות, טפלו בנושא של social security number, מול הרשויות, ובכך תוכלו לשהות בחו"ל בצורה בטוחה.

כתובתינו

משרד ראשי: אברהם גירון 6 יהוד

כתובת למכתבים: ת.ד 53 נתב"ג מיקוד 7010000

טלפון

03-5391800

מענה 24/7 שעות ביממה

דואר אלקטרוני

service@gaash-customs.co.il

פקס

03-9793003

נשמח לעזור

2019 © כל הזכויות שמורות
מחפשים שירותי שילוח ועמילת מכס?
השארו פרטים ונחזור אליכם